یک مشاور بازاریابی باید
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید
1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد
2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد
3- درک عمیقی از مسائل بازاریابی و فروش به روز دنیا داشته باشد
4- تفکر سیستم و مدیریتی به صورت استراتژیک داشته باشد
5- با تفکرات به روز دنیای بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشد
6- خودش فرد موفقی باشد تا بتواند به سازمان های موفق کمک کند
7- درگیر کار شده و خودش فردی کاملا اجرایی باشد
8- مسائل را به طبقه بندی کرده و گام به گام بررسی و حل کند
9- برای آموزش های بازاریابی و فروش به شکل کیس استادی کلاس را اداره کند
10 - اعتقاد به کار تیمی داشته باشد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ای را به صورت تیمی و گروهی اداره کند
برچسبها: مشاور بازاریابی باید
لطفا لطفا لطفا خواهشمندم
مدرک گرا نباشید. سیستم ساز باز نباشید. ایزو باز نباشید.
اجرایی فکر کنید.
به عمل کار برآید.
Instagram.com/khooyeh.ir
@Drkhooyeh.ir
@Doctorsales.ir
@anjoman_brand
#دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مدرس_با_تجربه #مشاور_مدیریت #مشاور_مدیرعامل #سیستم_سازی_کسب_و_کار #استانداردسازی #گواهینامه_بین_المللی #شرکت_مشاوره_مدیریت #علم_و_عمل #به_عمل_کار_برآید_به_سخندانی_نیست #بهبود_سازمانی #عارضه_یابی_و_تحلیل_عملکرد_سازمانی #به_عمل_کار_برآید #سیستم_سازی #مشاور_مدیریت #مشاور_رشد_و_توسعه_کسب_و_کار #سازمان_استاندارد