توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوره مهندسی فروش و بازاریابی و فروش حرفه ای در صنعت لوازم خودرو

نوامبر 3, 2017 نوشتن دیدگاه 807 بازدید

  دوره مهندسی فروش و بازاریابی و فروش حرفه ای در صنعت لوازم خودرو مدرس و سخنران: علی خویه    

ادامه متن »

 

بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی

مدرس: استاد علی خویه

سیلابس

ساعت

شکل برگزاری

 

مهارت های فروش حرفه ای خودروهای

4

کارگاهی

 

تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های  

3

کارگاهی و نمونه

 

فرایند حرفه ای فروش خودرو

2

تئوری

 

تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو

3

عملی

 

روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان

4

تئوری و عملی

 

انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها

2

تئوری

 

ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی

3

الگو برداری و نمونه سازی

 

فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت

5

اجرایی و کارگاهی

 

تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو

1

 

 

تکنیک های مهندسی فروش خودرو

3

کارگاهی

 

تکنیک smart در فروش خودرو

2

گروهی مشارکتی

 

فرمول SUP در فروش خودرو

2

گروهی مشارکتی

 

آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو

2

کارگاهی گروهی مشارکتی

 

آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول هایADJUMCI در فروش خودرو

4

کارگاهی گروهی مشارکتی

 

فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت خودرو

2

کارگاهی گروهی مشارکتی

 

 

رزومه ی مدرس:

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

 

 

 

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

f2

علی خویه www.khooyeh.com ،

مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir  09122991608  

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

دوره های آموزشی ویژه شرکت های خودروسازی نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با خودروسازی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت خودرو ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان خودرو

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت بازارگرمی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت بازارسازی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت بازار سنجی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 

 

 

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

دوره آموزش جامع مدیریت برند

استاد خویه

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

 

روز و تاریخ

برخی از سرفصل ها

 

اول

14-16

مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند

16:30-18

کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

 brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

 

دوم

14-16

اصول مهندسی برند معماری برند

 brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

16:30-18

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

 

سوم

14-16

اصول ومهارت های مدیریت برند

16:30-18

هویت و شخصیت برند

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

 

چهارم

14-16

ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

16:30-18

کارگاه ساخت و مدیریت برند

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

پنجم

14-16

پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند  تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند

16:30-18

ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند

 

ششم

14-16

مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند

16:30-18

برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

 

هفتم

14-16

کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری

16:30-18

سبک های برندسازی و برندداری

 style of branding

 

هشتم

14-16

ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند

16:30-18

بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برند

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه