دوره مهندسی فروش و بازاریابی و فروش حرفه ای در صنعت لوازم خودرو
نوامبر 3, 2017 نوشتن دیدگاه 807 بازدید
دوره مهندسی فروش و بازاریابی و فروش حرفه ای در صنعت لوازم خودرو مدرس و سخنران: علی خویه
بسمه تعالی
سرفصل های آموزشی
مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی
مدرس: استاد علی خویه
سیلابس |
ساعت |
شکل برگزاری |
|
مهارت های فروش حرفه ای خودروهای |
4 |
کارگاهی |
|
تکنیک ها و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های |
3 |
کارگاهی و نمونه |
|
فرایند حرفه ای فروش خودرو |
2 |
تئوری |
|
تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو |
3 |
عملی |
|
روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان |
4 |
تئوری و عملی |
|
انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها |
2 |
تئوری |
|
ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی |
3 |
الگو برداری و نمونه سازی |
|
فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت |
5 |
اجرایی و کارگاهی |
|
تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو |
1 |
|
|
تکنیک های مهندسی فروش خودرو |
3 |
کارگاهی |
|
تکنیک smart در فروش خودرو |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
فرمول SUP در فروش خودرو |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول هایADJUMCI در فروش خودرو |
4 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
فروش وبازاریابی پارتیزانی و چریکی در صنعت خودرو |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
رزومه ی مدرس:
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas
علی خویه khooyeh@gmail.com 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
علی خویه www.khooyeh.com ،
مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
دوره های آموزشی ویژه شرکت های خودروسازی نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با خودروسازی
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت خودرو ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان خودرو
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازارگرمی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازارسازی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازار سنجی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
دوره آموزش جامع مدیریت برند
استاد خویه
برخی از سرفصل ها
|
روز و تاریخ |
برخی از سرفصل ها |
|
|
اول |
14-16 |
مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند |
16:30-18 |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند |
||
|
دوم |
14-16 |
اصول مهندسی برند معماری برند brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy |
16:30-18 |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) Brand research عناصر تکنیکی برند( TAB) |
||
|
سوم |
14-16 |
اصول ومهارت های مدیریت برند |
16:30-18 |
هویت و شخصیت برند بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند عناصر تاکتیکی برند |
||
|
چهارم |
14-16 |
ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری |
16:30-18 |
کارگاه ساخت و مدیریت برند برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan) همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
||
|
پنجم |
14-16 |
پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند |
16:30-18 |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند |
||
|
ششم |
14-16 |
مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند |
16:30-18 |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری |
||
|
هفتم |
14-16 |
کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری |
16:30-18 |
سبک های برندسازی و برندداری style of branding |
||
|
هشتم |
14-16 |
ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند |
16:30-18 |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCS همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برند
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه