استقرار مهندسی فروش
استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
مشاوره فروش، |
|
مشاوره راهکارهای افزایش فروش، |
|
مشاوره مهندسی فروش، |
|
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، |
|
اجرای پروژه های مهندسی فروش، |
|
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، |
|
راه اندازی و استقرار فروشگاه، |
|
اجرای پروژه های چیدمان فروش، |
|
تربیت فروشنده و ویزیتور، |
|
استخدام فروشنده و بازاریاب، |
|
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، |
|
استقرار نرم افزارهای فروش، |
|
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، |
|
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، |
|
مشاوره ارتقا فروش، |
|
مشاوره ترفیع فروش، |
|
اجرای جشنواره های فروش، |
|
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی |
|
|
|
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی، |
|
|
|
|
|
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
|
|
|
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، |
|
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی، |
|
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان، |
|
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا، |
|
|
|
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
|
|
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش، |
|
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، |
|
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، |
|
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران، |
|
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش، |
|
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، |
|
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
|
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید، |
|
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی، |
|
ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ، |
|
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید، |
|
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، |
|
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش، |
|
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها، |
|
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش، |
|
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی، |
|
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش |
|
|
|
· مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت |
|
· مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت |
|
· مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران |
|
· مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت |
|
· مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت |
|
· مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن |
|
· مشاوره در زمینه مهندسی فروش |
|
· آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی |
|
· پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت |
|
· در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل |
|
· ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل |
|
· برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران |
|
· انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل |
|
· انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها |
|
· نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده |
|
· آموزش های لازم به مدیران و پرسنل |
|
· توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت |
|
· پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان |
|
· اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان |
|
· تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای |
|
· اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت |
|
· نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و ... |
|
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش |
|
|
|
· بررسی و ارزیابی وضعیت موجود |
|
· بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی |
|
· بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات |
|
· تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش |
|
· تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی |
|
· شناسایی فرصتها |
|
· هدف گذاری و برنامه ریزی |
|
· اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب |


