توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سوالات کلاس بازاریابی تبلغیات الکترونیک تلمارکتینگ

تل مارکتینگ

مدرس دکتر علی خویه instageam.com/khooyeh.ir

مشاور ومدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با 19 سال تجربه

Khooyeh.com

Maketingdoctor.ir

دکتر بازاریابی

.>

.

.

  1. بازاریابی الکترونیک (Electronic Marketing) به استفاده از اینترنت و ابزارهای الکترونیک برای ایجاد، نگهداشت و توسعه روابط با .......... گفته می‌شود. تحولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب پدید آمدن این سبک از بازاریابی شده است.
  • مشتری @
  • آدم ها
  • انسان ها
  • کودکان
  1. از دیدگاه بازاریابی مدرن، شرکت‌هایی می‌توانند در بازار امروز به رقابت بپردازند که با زبان و ابزارهای آن آشنا باشند. به گفته مایکل پورتر، اینترنت توانسته نقش گذشته استراتژی ................... و رقابت را دگرگون سازد.
  • رفتارسازمانی
  • بازاریابی@
  • منابع انسانی
  • مالی و اداری
  1. بازاریابی .....................امکان تجزیه و تحلیل بازار با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های تحلیل قابل اعتماد است. همچنین با بکارگیری هر کدام از روش‌ها در بازایابی اینترنتی می‌توان کارایی و یا عدم کارایی آن روش را برای هر برند ارزیابی نمود.
  • هوشمند
  • نفر به نفر
  • تلویزیونی
  • الکترونیکی @
  1. ..هدف از بازاریابی الکترونیک افزایش .............. الکترونیک مشتریان از یک کارخانه شرکت یا فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی است.
  • رضایت
  • وفاداری
  • خرید @
  • دوام
  1.  

. Telemarketing یا بازاریابی تلفنی یک استراتژی مارکتینگ و شامل ارتباط با مشتریان از طریق تلفن است. در بازاریابی تلفنی، فرد بازاریاب و آموزش‌دیده با صحبت‌های خود سعی در …………. مشتری برای استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار خود دارد.

  • قانع کردن
  • تشویق کردن
  • دعوت به خرید کردن
  • همه موارد@
  1. ...................... که در بازریابی تلفنی باید به آن‌ها توجه کنید:
  • واضح و بدون حاشیه صحبت کردن
  • بدون تپق و با صدایی گیرا حرف زدن
  • مدیریت کردن سوالات مشتری
  • اشراف کامل به ویژگی‌های خدمات و محصولات

جای خالی کدام گزینه صحیح است

  • مهارت هایی @
  • دانش هایی
  • نگرش هایی
  • رفتارهایی

 

 

  1. سه مفهوم زیر همیشه دانشجویان مدیریت بازاریابی را دچار سردرگمی می‌کند و بسیاری مواقع آنها را به جای هم بکار می‌برند:
  • بازاریابی ................... Digital marketing
  • بازاریابی ................ Internet marketing
  • بازاریابی الکترونیک Electronic marketing

کدام گزینه جاهای خالی را بهتر نشان می دهد

  • الکترونیک – دیجیتال
  • دیجیتالی – الکترونیکی
  • اینترنتی – دیجینتالی
  • دیجیتالی – اینترنتی @

 

 

  1. در معرفی بازاریابی الکترونیکی به زبان ساده می‌توان گفت ارتقاء جایگاه یک برند و در نتیجه افزایش ............ محصولات می‌باشد. اهمیت بارز بازاریابی الکترونیکی در اجتماعی بودن آن است. یعنی از رسانه‌هایی استفاده می‌شود که در تمام دنیا کاربرد داشته و کاربران زیادی را در خود جای داده است.
  • تعداد
  • وزن
  • مشتری
  • حجم

 

  1. .سرعت صحبت کردن: توجه داشته باشید که اگر خیلی آهسته صحبت کنید، ممکن است شنونده ................... شود. در عین حال اگر با سرعت صحبت کنید، ممکن است مجبور به تکرار صحبتهای خود شوید. یک بازاریاب تلفنی حرفه ای سرعت حرف زدن خود را با مخاطب خود تنظیم می کند. به یاد داشته باشید که معمولا ۱۰الی ۳۰ ثانیه برای تنظیم صدای جدید طول می کشد. بنابراین قبل از اینکه سر اصل مطلب بروید، به شنونده خود فرصت دهید تا با شما تنظیم شود.
  • ناامید
  • شاکی
  • اذیت
  • همه موارد@
  1. .تن صدا: هیچ وقت از جمله «ببخشید .............. شدم استفاده نکنید. چرا که اینگونه به نظر می رسد که شما اشتباهی مرتکب شده اید. درعوض طوری وانمود کنید که به شنونده لطف کرده اید.
  • مزاحم@
  • متوجه
  • ناامید
  • ساکت

 

 

 

  1. نحوه فروش از طریق بازاریابی تلفنی
  1. هدف خود را تعریف کنیدمی خواهید به چه اهدافی برسید؟
  2. سؤالات را آماده کنید: چه سوالاتی را باید بپرسید؟
  3. پاسخ ها را آماده کنید: پاسخ سؤالات احتمالی را خلاصه کنید.
  4. ................: صدای ضبط شده خود را بارها و بارها گوش کنید.
  5. تجسم: تصویری از تماس گیرنده یا مخاطب تلفنی خود در ذهن داشته باشید. باور داشته باشید که با یک شخص صحبت می کنید و نه تنها با یک متکلم.

کدام گزینه برای جای خالی صحیح است

  • صبوری کنید
  • تمرین کنید@
  • خواهش کنید
  • درست رفتار کنید

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی