دوره جامع مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی
شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی
مدرس:
علی خویه
محتوای
دوره:
مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ومهارتهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی حرفه ای (16 ساعت) |
- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی در بازاریابی؛ فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی در فرایند فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی حرفه ای؛ فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ندگان حرفه ای. |
ابزارها و تکنیکهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی (8ساعت) |
- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB |
برنامهریزی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی (8 ساعت) |
- تکنیکهای هدف گذاری فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ پیش بینی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی . |
مدیریت روابط مشتری (CRM) (16 ساعت) |
- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. |
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و روابط عمومی (8 ساعت) |
- تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. |
مدیریت تیم فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی (8 ساعت) |
- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. |
علی خویه