توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

( انواع واسطه ها در هریک از سطوح کانال:
رابطه با مشتری به صورتهای مختلف زیر امکانپذیر است:
- به صورت مستقیم و بدون واسطه
- از طریق توزیعکنندگان صنعتی
- از طریق نمایندگی شرکت تولیدکننده
- از طریق کارگزاران
- از طریق شعبات انحصاری شرکت تولیدکننده
- ترکیب دو به دو از موارد فوق
بنابراین کانالهای توزیع صنعتی ممکن است بوسیله تجزیه و تحلیل هریک از روشها و ویژگیهایی که هر یک از گزینههای انتخابی دارند، مورد شناسایی و استفاده قرار بگیرند.)Hass1995( بطور کلی شرکتها جهت ارتباط با مشتریان و دسترسی به آنها دارای گستره وسیعی از انتخابهای گوناگون میباشند.که عبارتند از: نیروی فروش میدانی، نیروی فروش داخل سازمانی، بازاریابی تلفنی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی کاتالوگی و... )sheth&Sharma2008(



1-نیروی فروش میدانی:
شاید به جرات بتوان گفت که وسیعترین استفاده از کانالهای مستقیم از طریق بکارگیری نیروهای فروش میدانی انجام میگیرد. این نیروهای فروش، محصولات صنعتی را بدون واسطه به دست مشتریان صنعتی میرسانند و شیوه کار آنها به این صورت است که: آنها محصولات را از شعب محلی شرکت و یا ًمستقیما از خود کارخانه، تحویل گرفته وسپس کالاها را بصورت حضوری و مستقیم به مشتری ارائه میدهند. در واقع به نوعی نقش متعادلکننده، بین تولیدکننده صنعتی و مشتری صنعتی را
دارا میباشند.)Hass1995(
2-نیروی فروش داخل شرکتی:
برخی شرکتها در بازاریابی صنعتی، از نیروهای فروش داخل شرکتی، استفاده فراوانی در کانال توزیع شرکت میکنند. این روش از بسیاری جهات شبیه روش قبلی میباشد، فقط با این تفاوت که در روش قبل، فروشنده بصورت حضوری با مشتریان ارتباط برقرار میکرد اما در این روش فروشندگان بصورت غیرحضوری با مشتری ارتباط دارند. در این روش مدیر فروش شرکت، مدیریت کانال را بر عهده میگیرد.این نوع از کانالهای توزیع چندان روش منحصر به فردی به شمار نمیروند و توسط رقبا قابل کپیبرداری میباشند.
3-بازاریابی تلفنی:
این روش نسبت به دو روش قبل، روش کاربردیتری، در بازاریابی صنعتی به شمار میرود و امروزه در صنایع طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازاریابی تلفنی، شکل توسعه یافته و تکامل یافته نیروهای فروش داخل شرکتی به شمار میرود. در ًاین روش، عمدتا ِمذاکرات فروش از طریق تلفن انجام میگیرد.
4- بازاریابی اینترنتی:
»جاگدیششث« یکی از صاحبنظران حوزه بازاریابی، پیشبینی میکند میزان معاملات تجاری صورت گرفته از طریق اینترنت در بازارهای صنعتی، به بیش از 15 میلیارد دلار تا سال 2010خواهد رسید. در حال حاضر شرکتهایی نظیر »دل« و »سیسکو« از وبسایتهای خود، به عنوان بازوهای قدرتمند فروش در بازار استفاده میکنند.بطور کلی در دنیای امروز، اینترنت نقش انکارناپذیری را در »تولیدات سفارشی انبوه « در بازارهای صنعتی دارا میباشد، به طوریکه مشتریان میتوانند با مراجعه به وبسایت ِهای شرکت تولیدکننده، به طراحی محصولات دلخواه خود بپردازند.)Sharma2008 &Sheth(
5- بازاریابی کاتالوگی:
برخی از کانالهای توزیع مستقیم وجود دارد که در آنها هیچ نوع تماس فردی، بین خریدار و فروشنده صنعتی بوجود نمیآید،که بازاریابی کاتالوگی از جمله همین کانالهای توزیع میباشد.
)Hass1995( عمده کاربرد این نوع کانال، در محصولات استاندارد شده،)از قبیل قطعات نیمه ساخته که از آنها در تولید محصول دیگری استفاده میشود( میباشد. بازاریابی کاتالوگی، ًنسبتا سادهترین نوع کانالهای توزیع میباشد، بطوریکه مشتری ًمحصول مورد نظر را صرفا از روی کاتالوگ سفارش داده و هیچگونه مذاکرهای به صورت حضوری و فیزیکی بین خریدار و فروشنده صورت نمیگیرد


پخش مویرگی فروش مویرگی

تعداد سطوح کانال:
تعداد گزینههایی که مدیر کانال در بازارهای صنعتی میتواند ًدر نظر بگیرد، معمولا محدود به دو تا چهار سطح همانند انتقال مستقیم، استفاده از یک یا دو واسطه میشود. این محدودیتها میتواند نشأت گرفته از عوامل گوناگونی باشد، مثل: اندازه بازار، ماهیت بازار، نوع فعالیتها در یک صنعت خاص، دسترسی به واسطهها و سایر عوامل.)Rosenbloom1995 ( گاهی اوقات شرایط در برخی صنایع بگونهای است که تمام تولیدکنندگان موجود در آن صنعت همگی از یک ساختار مشابه استفاده میکنند و مدت زمان بسیار زیادی نیاز است تا آنها دست به تغییر رویه بزنند، البته در مقابل آنها نیز صنایعی هستند که تولیدکنندگان در آنها بدلیل شرایط خاص رقابتی از انعطافپذیری 
بالایی در رابطه با ساختار کانالهای توزیع خود برخوردارند.
)Sheth & Sharma2008(


پخش مویرگی فروش مویرگی

به نام خداوند بخشنده مهربان

                                                                                                 

         

 

 

 مدیریت فروش مویرگی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

مولف و مترجم:

علی خویه

www.khooyeh.com


اسلاید های آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش مویرگی استاد خویه

http://uplod.ir/43ao4xaceu5h/moy_selling_.pdf.htm

moy_selling_.pdf - 4.2 MB


پخش مویرگی فروش مویرگی

توزیع یا پخش مویرگی


توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و پیشبرد(ترویج)، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. توزیع مؤثر می‌تواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.‌

یک سیستم توزیع باید ۵ دسته‌ی اصلی از وظایف را به انجام رساند که عبارتند ‌‌‌‌‌از:‌

-‌ ذخیره‌سازی و انبار کالا برای توزیع

- دریافت سفارش از مشتریان

- تحویل کالا به مشتریان

- وصول مطالبات

- کنترل و دریافت اطلاعات از بازار

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتها با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند.

 

مدیریت توزیع فیزیکی

مدیریت توزیع فیزیکی در ارتباط با اطمینان از تولید محصول در زمان و مکان مناسب است. که همان جنبه برجسته از مدیریت بازاریابی عمومی است. بیشتر تجربیات بازاریابی از زمینه های نظامی الهام گرفته شده است. در زمان جنگ جهانی دوم و جنگ های کره و ویتنام افسران پشتیبانی مدیریت توزیع فیزیکی را بصورت گسترده برای ارسال

پخش مویرگی فروش مویرگی