توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



فهرست کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی

  تالیف و ترجمه علی خویه

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش

مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی

فهرست مطالب

فصل اول. 6

مروری بر مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 6

1-1- تاریخچه، تعاریف و عوامل مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 6

1-1-1- تاریخچه  مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 6

1-1-2- تعاریف مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 7

1-1-3- نحوه تکامل مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی   چگونه است؟. 9

1-1-4- عوامل مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 9

1-2- اصطلاحات کلیدی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 12

1-2-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ست‌ها 12

1-2-2- بیانیه‌های مأموریت.. 13

1-2-3- فرصت‌ها و تهدیدات خارجی.. 13

1-2-4- نقاط قوت و ضعف داخلی.. 14

1-2-5- هدف‌های بلندمدت.. 15

1-2-6- هدف‌های سالانه. 15

1-2-7- سیاست‌ها 16

1-2-8- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌ 17

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   بعنوان شیوه: 18

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   به عنوان مکر: 18

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   به عنوان متد: 19

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   به عنوان وضعیت: 19

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   به عنوان پیش فرض: 19

1-3- الگوی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 19

استراتژی توزیع و پخش مویرگی   وانواع آن.. 23

2-1 انواع استراتژی توزیع و پخش مویرگی   برمبنای میزان آزادی عمل رهبران سازمانی در شکل گیری استراتژی توزیع و پخش مویرگی  : 23

2-1-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   قصد شده یا مدبرانه. 23

2-1-2- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های اضطراری.. 23

2-1-3- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های از قبل طراحی شده: 24

2-1-4- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   کار آفرین. 24

2-1-5- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   ایدئولوژیکی: 25

2-1-6- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   پوششی.. 26

2-1-8- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   منفصل: 28

2-1-9- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   اجماعی: 28

2-1-10- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های تحمیلی: 29

2-2- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های یکپارچگی.. 29

2-2-1- یکپارچگی عمودی به بالا.. 29

2-2-3- یکپارچگی افقی.. 32

2-3- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های متمرکز.. 33

2-3-1- رسوخ در بازار. 33

2-3-2- توسعه بازار. 34

2-3-3- توسعه محصول. 34

2-4- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های تنوع.. 35

2-4-1- تنوع همگون. 36

2-4-2-تنوع افقی.. 37

2-4-3- تنوع ناهمگون. 37

2-5- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های تدافعی.. 38

2-5-1- مشارکت.. 38

2-5-2- کاهش... 40

2-5-3- واگذاری.. 43

2-5-4- انحلال. 44

2-5-5- ترکیب.. 44

2-5-6- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌ ثبات.. 45

2-6- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های عمومی مایکل پورتر.. 46

2-6-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های رهبری هزینه‌ها 46

2-6-2- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های تمایز. 47

2-6-3- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های متمرکز. 49

2-6-4- مدل مزیت رقابتی ملت‌ها 51

2-7- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های کلان.. 57

2-7-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های مواجهه با دولت.. 58

2-7-2-  استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های ملی.. 58

2-8- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های اصلی.. 60

2-9- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های وظیفه‌ای.. 60

2-9-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌ واحدهای عملیاتی یا تولیدی.. 60

2-9-2- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   واحد مالی.. 61

2-9-3- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   واحد تحقیق و توسعه. 61

2-9-4- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   واحد بازاریابی.. 62

2-9-5- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   واحد منابع انسانی.. 63

2-9-6- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   واحد فناوری اطلاعات.. 63

2-10- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   چهارگانه شرکت‌های ژاپنی.. 63

2-10-1- ایجاد برتری در چهار بعد. 64

2-10-2- جستجوی مناطق بی‌دفاع.. 64

2-10-3- تغییر شرایط درگیری و نفوذ. 64

2-10-4- رقابت از طریق همکاری تنگاتنگ... 64

2-11- سایر استراتژی توزیع و پخش مویرگی   ها 64

2-11-1- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   شبه‌قهرمانی.. 64

2-11-2- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های جستاری.. 65

2-11-3- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های متهورانه. 65

2-11-4- استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های نوع شرط‌بندی.. 66

2-11-5- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   صنایع تقسیم شده (مجزا). 66

2-11-6- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   مبتنی بر آزادی عمل (راهبردی). 66

2-11-7- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   مبتنی بر عوامل کلیدی موفقیت.. 67

2-11-8- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   مبتنی بر توافق نسبی.. 67

2-11-9- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   مبتنی بر ابتکارات جسورانه. 67

2-11-10- تمرکز تک کالایی یا تک خدمتی.. 67

2-11-11- تنوع ترکیبی.. 68

2-11-12- برداشت.. 68

2-11-13- استراتژی توزیع و پخش مویرگی   تدافعی (کاهش). 68

2-11-14- بازگشت.. 68

2-11-15- تقلیل سرمایه. 68

فصل سوم. 69

مکاتب شکل گیری استراتژی توزیع و پخش مویرگی   و برنامه ریزی استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 69

3-1- مفاهیم  مربوط به پارادایم. 69

3-1-1- تعریف و کارکرد پارادایم. 69

3-2- پارادایم‌های شکل‌گیری استراتژی توزیع و پخش مویرگی   مبتنی بر علم و هنر.. 72

3-2-1- دیدگاه برنامه‌ریزی تحلیلی و عقلانی.. 72

3-2-2- دیدگاه شکل‌گیری استراتژی توزیع و پخش مویرگی   خلاقانه و هنری.. 72

3-2-3- دیدگاه تلفیق رویکردهای تحلیلی و خلاقیت.. 72

3-3- مکاتب اصلی شکل‌گیری استراتژی توزیع و پخش مویرگی   و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 73

3-3-1- پارادایم تجویزی (پیش‌تدبیری). 73

4-5-12- مدل چرخه عمر سازمان‌ها و کاربرد ان در برنامه‌ریزی استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 241

4-5-12-کلیات فرآیند مدل‌سازی و تشکیل ماتریس پورت فولیو (ترکیب سبد سرمایه‌گذاری). 249

5-2- مدل های ترکیبی برنامه ریزی استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 294

5-2-1- مدل ترکیبی فیلیپس... 294

5-2-3- روش برنامه‌ریزی بهبود عملکردPIP. 315

5-3- مدل های فرایندی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی ... 336

6-1-2- مدل تجزیه و تحلیل پایمزPIMS و ارزیابی استراتژی توزیع و پخش مویرگی ‌های وظیفه بازاریابی.. 350

6-1-3- مدل بالاترین سطح ارزش ذهنیHPV با پرداخت کم‌ترین سطح هزینه‌هاLDC(مدل ارزش- مشتری). 352

6-1-5- ماتریس رشد آنسوف در پخش مویرگی  و توزیع. 360

6-1-6- مدل ماتریس استراتژی توزیع و پخش مویرگی  ‌های مالی.. 362

6-2- برنامه ریزی و انواع روش های برنامه ریزی پخش مویرگی  و توزیع. 363

6-2-1- گرایش ارتجاعی یا گرایش به گذشته: 363

6-2-2- گرایش غیرفعال یا گرایش به حال: 364

6-2-4- گرایش تعاملی:‌ 366

6-2-5- انواع روش های برنامه ریزی و سیر تحول آنها: 367

6-3- انواع روش های ایده پردازی در شرکت های پخش مویرگی  و توزیع. 372

6-3-1- سکون‌زدایی.. 372

6-3-3- نقشه‌برداری از ذهن. 372

6-3-4- تصویرسازی.. 373

6-3-8- نظام پیشنهادات.. 375

6-3-9- نقشه‌برداری جریان ارزش VSM.. 376

6-3-10- تجدید ارتباط واژه ها 377

6-4-  بصیرت و تفکر استراتژیک توزیع و پخش مویرگی  : 377

6-5-  مدیریت تغییر: 379

6-6- مدیریت دانش در شرکت های پخش مویرگی  و توزیع: 380

 

 

 

پیش‌گفتار مولفان

پیش گفتار حامی مادی و معنوی کتاب

دیباچه

قدردانی‌ها

تقدیم به تمامی دست اندرکاران کسب و کار پخش مویرگی  و توزیع

 

فصل اول

مروری بر مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی