توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پخش و توزیع یک بخشی از مقوله وسیع تری به نام آمیخته بازاریابی است. یک قسمت از توزیع از مقوله وسیع قیمت گذاری ، کالا و بسته یندی است. بنابراین توزیع باید در کنار سایر عوامل قرار گیرد. پس قیمت گذاری هم یکی از عوامل و استراتژی ها و آمیخته های بازاریابی است، و نمی توانیم در مواردی که نقصی دیده می شود فقط توزیع را مقصر دانست

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر ناطقیان در کارگاه آموزشی دومین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


 

شخصیت بیانگر آن دسته از ویژگی های فرد یا افراد است که شامل الگوهای ثابت فکری ، عاطفی و رفتاری است. درباره شخصیت تعریف های متفاوتی وجود دارد :
رویکرد رفتاری : این رویکرد به نوعی به رفتار انسان توجه دارد که شخصیت انسان را رفتاری تعریف می کند که از آن شخص قابل مشاهده باشد و دیده می شود . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای هادی در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«یک گروه مرچندایزینگ خوب باید ارتباط فوق العاده قوی با مغازه دار ایجاد کند و در او ایجاد انگیزه کند که تعداد قفسه ها را افزایش دهد ، چیدمان فقط کالاهای منحصر به همان شرکت باشد و این ارتباط را به صورت مستمر ادامه دهد و نه اینکه وقتی این اتفاق افتاد ارتباط قطع شود. این موارد باعث موفقیت شرکت می شود. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای مهندس آقاجانی  در کارگاه آموزشی دومین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«در رابطه با واژه برند و دیگر واژه های مدیریتی، زمانی که از کشور های صنعتی وارد کشور ما می شوند، اصولا در بخش آکادمیک، این واژه ها وارد سیستم ما می شوند . 
اما مشکلی که وجود دارد این است که هر کسی بر اساس برداشت های خود ، برند و مفاهیم دیگر را اجرا می کنند که حتی بعضی از این برداشت ها کاملا نادرست است و گاهی اوقات موجب می شود که به بیراهه بروند.  .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر سمیعی نصر در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«در بازار رقابتی ، قیمت ها تقریبا ثابت هستند چون انقدر تعداد فروشنده و خریدار زیاد است که قیمت ها به راحتی تغییر نمی کند. این رفتار یک رفتار عادی است و در حالی که اسم بازار ، رقابتی است ولی کسی رقابت نمی کند و همه این وضعیت را پذیرفته اند. ولی بحث در بازار انحصاری کمی نگران کننده است . 
حال ببینیم که بازار انحصاری چگونه در شبکه های توزیع شکل می گیرد؟  .....»

 


«در حال حاضر ، در موضوع 4p بازار ، p یا pهای دیگری اضافه شده که یکی از مهمترین pهای اضافه شده ، موضوع packaging یا بسته بندی است. بسته بندی با توجه به نگهداری محصول، با توجه به حمل و نقل در صنایع مختلف دارای اهمیت است، حتی می توان گفت بسته بندی در برندسازی نیز اثرگذار است . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر فخر در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«با توجه به تغییرات روزانه در شرایط بازار کشور ،  انبوهی از فرصت های کارآفرینی و کسب درآمد در هر کدام از این تغییرات نهفته است. البته این مطلب به معنای سوء استفاده از شرایط  نیست بلکه به معنی پر کردن خلاء است . در حقیقت این اصل بازاریابی است ، بازاریابی یعنی پر کردن خلاء های بازار . و در بازاری که تغییرات بیشتری دارد خلاء های بیشتری نیز وجود دارد . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای شراهی در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«نقش لوگو ، آرم و شعار تبلیغاتی این است که برند مانند یک میانبر است . یعنی وقتی ما اسم یک برند را می شنویم و یا هرگونه طراحی از لوگوی آن می بینیم یاد تمام اطلاعاتی که درباره آن شرکت داریم می افتیم. امروزه در دنیای بازاریابی و برند بحث توجه به منابع انسانی و استعاره ها کلیدی شده است. در بحث برند این استعاره ها ، استعاره یک انسان است. خیلی از محققین بر این عقیده اند که با برند مانند یک انسان باید برخورد شود چون دارای شخصیت است . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر عزیزی در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 


«یکی از مشکلات مطرح شده درباره توزیع، فاصله زیاد قیمت بین تولید کننده و مصرف کننده است. یعنی بخش تولید کار خود را انجام می دهد ولی در بخش توزیع یعنی در جایی که محصول یا خدمات باید به دست مشتری برسد، فاصله قیمت بسیار زیاد است . این فاصله قیمت عموما 30 تا 60 درصد است که حتی در بحث محصولات کشاورزی تا 80 درصد نیز می رسد. . .....»

گزیده ای از سخنان سرکار خانم رستم خانی در کارگاه آموزشی هشتمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


 

«چرا تا این اندازه بر توزیع مویرگی تاکید می شود؟
یکی از مزیت های اصلی توزیع مویرگی این است که چون نیروهای شرکت همه جا حضور دارند، شرکت اطلاعات دقیق تر و به روز تری درباره بازار خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت های مهم توزیع مویرگی، پوشش بازار است. این مسئله از این جهت اهمیت دارد که از این طریق محصول شرکت در همه جا دیده خواهد شد. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر درگی در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 


 

«سازمان هایی که روی مزیت های رقابتی خود سرمایه گذاری می کنند، ماندگار و موفق هستند. اگر یک سازمان مثل سایر شرکت ها حرکت کند ، پخش مویرگی راه بیاندازد، مثل دیگران منطقه بندی کند، مثل دیگران مسیربندی کند و مثل دیگران یک نرم افزار آماده را پیاده کند، نمی تواند موفق باشد. شرکت ها برای ماندگار شدن در این صنعت باید دنبال ایجاد مزیت های رقابتی باشند. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای خویه در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

 

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: 
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی 


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی  

نظرات (۱)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۹ آموزش ایتبز
خیلی خوب و مفید بود
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی