توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM



مویرگی
توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی پخش و مویرگی
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۴ ثبت شده است

مزایای توزیع مویرگی :

١) داشتن فروش مطمئن وپایدار

٢) افزایش سطح پوشش مشتریان 

٣) افزایش فروش تنوع محصولات 

٤) کاهش سوختی 

٥) افزایش فروش نقدی 

٦) نظارت وکنترل بیشتربر بازار 

٧) کاهش واسط ها 

٨) کاهش درصد تخفیفات 

٩) کاهش مانده حساب مشتریان ( کاهش رسیدی )

١٠) و..........




علی خویه
راه اندازی . توسعه . تقویت و ارتقا سیستم پخش و فروش مویرگی

پخش مویرگی فروش مویرگی

مشاور فروش


علی خویه 

مجری طرح های مهندسی فروش

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

پخش مویرگی فروش مویرگی

توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی

علی خویه 

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش


پخش مویرگی فروش مویرگی
پخش مویرگی فروش مویرگی

فروش حرفه ای

 

 

 

آسیب شناسی و اصلاح سیستم  مدیریت بازاریابی و فروش بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت بازبینی و تحلیل فعالیت های  بازاریابی و فروش تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش

آسیب شناسی و اصلاح سیستم مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش

 

فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه

 

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

فروش حرفه ای (2) (اصول مذاکرات فروش ، مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری ، استفاده از زبان بدن در فروش)مدرس استاد علی خوبه
فروش حرفه ای (3) (هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش) مدرس استاد علی خوبه
عنوان دوره مدت دوره گروه   مدرس
فروش حرفه ای (4)(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت 16 ساعت اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (6)(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش8 ساعت) اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (7)(لجستیک ، خدمات پس از فروش ، مدیریت برگشت از فروش (مرجوعی))5 ساعت اول    علی خویه
دوم  
سوم
فروش حرفه ای (8)(ابزارها و تکنیک های فروش)8 ساعت -    علی خویه
فروش حرفه ای (9)(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش رقبا)6 ساعت -    علی خویه
فروش حرفه ای (10)(اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش )12 ساعت -    علی خویه و فهیمه احمدی
فروش حرفه ای (11)(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)12 ساعت -    علی خویه
  -    علی خویه
فروش حرفه ای (13)(مدیریت فروشگاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی)14 ساعت -    علی خویه
فروش حرفه ای (14)(مدیریت استراتژیک فروش ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش ، تکنیک ها و  روش های خلاقانه مدیریت فروش)10 ساعت -    علی خویه
فروش حرفه ای (15)(تاکتیک های فروش ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش)12 ساعت   -    علی خویه
فروش حرفه ای (16)(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش)16 ساعت   -    علی خویه
فروش حرفه ای (17)(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)4 ساعت   -    علی خویه
فروش حرفه ای (18)(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش)بستگی به تعداد محصولات

 

معمولا برای هر محصول 6 ساعت

  -    علی خویه

 برچسب ها: دوره های تخصصی فروشآموزش فروش حرفه ایافزایش فروشمهارت ها و تکنیک های افزایش 


برچسب‌ها: آکادمی فروش ایرانمشاور فروشسخنران فروشمدس فروش

پخش مویرگی فروش مویرگی


 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت پخش و توزیع  فروش مویرگی  تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع    و فروش مویرگی
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها

پخش مویرگی فروش مویرگی

تعاریف مدیریت استراتژیک توزیع و پخش


تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی توزیع و پخش  و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را می‌بینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر می‌رسد.

تعریف اول: هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه‌ای چندگانه که سازمان را قادر می‌سازد به هدف‌های بلندمدت خود دست یابد. همان‌گونه که از این تعریف استنباط می‌شود در مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید می‌شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید(عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای.

تعریف دوم: مدیریت عبارت است از فرایند تضمین دستیابی سازمان به فواید ناشی از به کارگیری استراتژی توزیع و پخش ‌های مناسب.طبق این بیان، یک استراتژی توزیع و پخش  مناسب مطابق با نیازمندی‌های یک سازمان در زمان مشخص تعریف می‌شود.فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  شامل شش گام متوالی و مستمر است:

1- تجزیه و تحلیل محیطی

2- پایه گذاری جهت‌گیری سازمانی

3- هدف‌گذاری

4- تعیین و تدوین استراتژی توزیع و پخش ‌ها

5- بسترسازی و اجرای استراتژی توزیع و پخش ‌ها

6- کنترل استراتژی توزیع و پخش ‌ها

یک مدیر استراتژی توزیع و پخش ست باید هم به برنامه‌ریزی و هم به کنترل بپردازد، چرا که تنها یک غیرمدیر بدون برنامه‌ریزی، سعی در کنترل فعالیت‌ها می‌کند. لذا فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  به صورت زیر تعریف می‌شود: «مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از هنر و علم فرمول‌بندی، اجرا و ارزیابی تصمیمات چندبعدی-با تاکید بر یکپارچه‌سازی عوامل مدیریت ، بازاریابی، امور مالی، تولید یا خدمات، تحقیق و توسعه وسیستم‌های اطلاعاتی و غیره- جهت رسیدن به اهداف سازمانی.»

تعریف سوم: تصمیمات و فعالیت‌های یکپارچه در جهت توسعه استراتژی توزیع و پخش ‌های مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  فعالیت‌های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی توزیع و پخش ‌ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژی توزیع و پخش ‌ها و در نهایت کنترل فعالیت‌های انجام شده را در برمی‌گیرد.

تعریف چهارم:  روشی منطقی، عینی و سیستماتیک برای اتخاذ تصمیمات بزرگ در یک سازمان. در این مدیریت سعی می‌شود اطلاعات کمی و کیفی به گونه‌ای تنظیم گردند که بتوان تحت شرایط نامطمئن تصمیماتی اثربخش اتخاذ کرد. با وجود این، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  یک علم محض نیست که براساس قانون علمی (4 = 2× 2) عمل نماید. با توجه به تجربه‌های گذشته، «برای اتخاذ تصمیمات خوب استراتژیک توزیع و پخش » لازم است از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. به ویژه برای تصمیم‌گیری در شرایط بسیار نامطمئن یا مواردی که هیچ نمونه‌ای در گذشته نداشته باشند باید از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. همچنین هنگامی که متغیرهای بسیار به هم وابسته وجود دارند یا هنگامی که فشارهای زیادی وارد می‌آید که تصمیمات درست باشند و یا هنگامی که باید از چندین راه‌حل شناخته شده، یکی را انتخاب کرد، این شیوه تصمیم‌گیری مفید واقع خواهد شد. چنین شرایطی بیانگر ماهیت و عصاره مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  می‌باشند.

نکته1-1: از یک دیدگاه، فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  تلاشی است برای تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز یک انسان بسیار باهوش و نخبه می‌گذرد، یعنی کسی که دارای درک مستقیم از امور است، همان شخصی که از زیر و بم شرکت آگاه است و این دانش فطری و نعمت خدادادی را با تجزیه و تحلیل‌های علمی در هم می‌آمیزد.

تعریف پنجم: مجموعه تصمیم ها و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلند مدت یک شرکت را تعیین می کند.

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی) تدوین استراتژی توزیع و پخش ، اجرای استراتژی توزیع و پخش ، ارزیابی و کنترل. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  بر نظارت و ارزیابی بر فرصت ها و تهدیدهای خارجی در سایه توجه به نقاط قوت و ضعف یک شرکت تأکید دارد.

 تعریف ششم: فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  براساس این باور قرار دارد که سازمان‌ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و روندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و برحسب ضرورت خود را با تغییرات وفق دهند. نرخ و ژرفای تغییراتی که بر سازمان‌ها اثر می‌گذارند بسیار زیاد است. برای مثال، به پدیده‌هایی چون ویندوز 98، بازرگانی با شبکه اینترنت، پزشکی لیزری، اسلحه‌های لیزری، سالخورده‌تر شدن جمعیت و جنون ناشی از ادغام شرکت‌ها توجه نمایید. سازمان‌ها برای بقای خود باید بتوانند به شیوه‌ای زیرکانه این تغییرات را شناسایی کنند و خود را با آن‌ها وفق دهند. هدف فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  این است که برای سازمان‌ها این امکان را به وجود آورد که بتوانند در دوره‌های بلندمدت به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهند.

 مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی 


توزیع و پخش مویرگی

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: 
khoooyehali@gmail.com
09122991608

پخش مویرگی فروش مویرگی

کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی

مهندسی فروش sales engineering

و راهکارها، تکنیک های و مهارت های  استقرار سیستم مهندسی فروش  در شرکت ها وسازمانها

مدرس و مجری: مهندس علی خویه  ریاست انجمن مهندسی فروش ایران 09122991608 -  

09372991608


پخش مویرگی فروش مویرگی

قابل توجه تمامی دوستان ،همکاران ودست اندرکاران کسب و کار، فروش، بازاریابی، تبلیغات، توزیع و پخش کتای مدیریت استراتژیک توزیع و پخش به بازار عرضه شد برای تهیه کتاب با انتشارات آگاه  66965804  و 66467323 و انتشارات افرند و دید آور تلفن 66961622و 66961641  تماس حاصل نمایید


برچسب‌ها: مدرسه تبلیغات ایرانتحقیقات بازاریابیآکادمی برند کلینیک برند دپارتمان برندکلینیک بازاریابی و فروش املاک و ساختمانبرندسازی آکادمی برند 
ادامه مطلب


برچسب‌ها: توزیع و پخش مویرگیفروش مویرگیکانال های بازاریابی

پخش مویرگی فروش مویرگی