توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM



مویرگی
توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی پخش و مویرگی
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بازاریابی اولین قدم از اقدامات بازاریابی است که پس از انجام تحقیقات، نیاز مشتری شناسایی میبلوریان،) شود 1333(. بازاریابی عبارت است از یک کارکرد یا وظیفه سازمانی است و یک مجموعهای از فرآیندهای ایجاد و ابلاغ و رساندن ارزش به مشتری است و همچنین اداره روابط مشتری بهطریقی که به سازمان و صاحبان سرمایه آن سود رسانده شود، میرضایی، الهی،) باشد 1331(؛ مدیران بازاریابی میشرایط وتحلیلتجزیهبا بایست محیطی در بازار، فرصتها شناس
و تهدیدات را ایی نموده و با توجه به نیاز کنندگانمصرف و همچنین منابع و امکانات سازمان، کالا یا خدمات موردنیاز (؛ 1330البرزی،) نمایدرا تأمین موردنظر کنندگانمصرف در ادبیات نوین مدیریت هریک از وظایف مدیران مانند ریزیبرنامه ، سازماندهی، کنترل و جلوه ایی از نوع گیریتصمیم هستند در این میان گیریتصمیم راجع به انتخاب عناصر آمیخته ) بازاریابی محصول، قیمت، توزیع، ترفیع( و تعیین اولویت نسبی هرکدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی است از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، چراکه علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف، باید به اهداف سازمان و بازاریابی موسسه نیز منطبق (؛ 112همکاران، کتابی و) باشد امروزه در بازارهای گوناگون وکارکسب تمرکززدایی به بهبود کارایی و هایتلاش اثربخشی بازاریابی وجود دارد شرکت و ها در جستجوی هایروش نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینهها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش ) هستند حیدرزاده و تهرانی، (؛ 1331 ارتباط استراتژیک برای رسیدن به رقابت در سطح جهانی بسیار ) استمهم مونسونگ و ساتیش،2113(. مدیران بازاریابی شرکتها بهتدوین منظور استراتژیها و بازاریابی در هایبرنامه همچون هاییحوزه بندیتقسیم بازار، انتخاب بازار هدف، یابیموقعیت ، تعیین آمیزه بازاریابی و غیره نیازمند ابزار جامع شناسیآسیب و احمدی زاده و ) هستند یابیعارضه همکاران، 1311(؛ ابزارهای متعارف بازاریابی که از برداریبهره آنها ومرسوم در مجامع معتبر به اهمیت استفاده صحیح از آنها و توصیه اشاره میگردد، اندعبارت از قیمت کالا، محصول و قیمت رقابتی، انواع هایروش معرفی کالا، توزیع کالا؛ پس یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی استفاده از سیستم توزیع کارآمد 1331محسنی،) است (. توزیع مویرگی یکی از ترینمهم آن .باشدها میسیستم

:توزیع مویرگی

توزیع مویرگی گونه همان که از اسمش پیداست چنانکه رگها و مویرگ) فرعی هایشریان ها( در تمام نقاط بدن و خون را به انتشاریافتهترین سطحی و تری نداخلی به دورترین و اجزاء ترین نزدیک می، عمل رسانند میکند؛ یعنی خودروهای توزیعی در تمام اصلی، فرعی و های خیابان های کوچه کوچک و بزرگ و... محصولات را ارسال و تحویل میدهند، بعضی مواقع این موضوع تا درب منازل یا محل کار هم توسعه می مثلاً ،یابد شرکت ایویان در اقدامی محصولات مشتریان خود را در فرانسه، پس از اخذ سفارش محصول موردنظر را تحویل مشتری در محل درخواست شده میدهد و در صورت تمایل بعد از رؤیت جنس در همان محل مبلغ را محاسبه و پرداخت مینماید برای همین امر نیز از خودروهای مخصوص و کوچک که بتواند به راحتی در کوچه پس های کوچه شهر حرکت و پارک نماید، استفاده می).نماید سایت شرکت ایویان
توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی


علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: 
khoooyehali@gmail.com
09122991608

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی