توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM



مویرگی
توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی پخش و مویرگی
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی

 

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی

 

      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  دارد.

       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی

 

مدرس:

علی خویه

 


   محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  ومهارتهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  در فرایند فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  حرفه ای؛ فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی

(8 ساعت)

-  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ پیش بینی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی .

مدیریت روابط مشتری (CRM)

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و روابط عمومی (8 ساعت)

-  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی مواد غذایی و خوراکی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی