توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش، راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع

توزیع و پخش-شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی و ...

اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی، آموزش ویزیتورها و پرسنل پخش و توزیع، ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود عملکرد شرکت های پخش و توزیع، دوره های تربیت ویزیتور، عارضه یابی و استانداردسازی، سیستم سازی، تحلیل و استقرار KPI و مهندسی فروش

استاد علی خویه
مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع کشور
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
مشاور و مدرس شرکت های پخش معتبر منطقه ای و سراسری در کشور
شرکت های پخش شامل
البرز
قاسمیران
شیرین عسل
گل پخش
گلرنگ
سراسری
به پخش
رازی
هجرت
بهستان
درمان یاب
عبیدی
کاله
سایه سمن
سینره
پگاه
هنگل
یک و یک
و ….

تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @moyragi
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


1.  مدیریت تجزیه و تحلیل/تحقیق در عملیات (Operations Research Analysis Manager)
صاحبان این شغل در زمینه ترابری و لجستیک، یکی از مهم‌ترین  وظایف را انجام می‌دهند. این افراد به طور موثر، برنامه‌ریزی موجودی‌ها و سیستم‌های توزیع را انجام داده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند. این شغل به‌طورکلی، تمام فاکتورهایی که بر عملکرد مجموعه لجستیکی، اثر داشته باشد را شناسایی می‌کند. 

2.  مدیریت ترابری (Transportation Manager)

این گروه، مسئول ایجاد اطمینان از ترابری در زمان تعیین شده، امن و بدون هزینه مازاد همه موجودی‌ها در بخش داخلی و خارجی سازمان هستند. همچنین همکاری با شرکت‌های لجستیکی طرف سوم (3PL) نظیر شرکت‌های ترابری جاده‌ای (ریلی و ماشینی)، هوایی و ... را به عهده دارند.

3.  مدیریت لجستیک (Logistics Manager)

این بخش نظارت بر عملیات لجستیکی انجام‌شده را به عهده دارد. آن‌ها مسئول نظارت بر کارکنان بخش لجستیک و شناسایی و رفع مشکلات ایجاد شده در تحویل کالا می‌باشند.

4.  مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Manager)

این بخش خرید موجودی و تأمین منابع را مدیریت می‌کند. آن‌ها مسئول انتخاب تأمین‌کنندگان و برآورده‌سازی نیاز مشتریان در سطح قابل اطمینان می‌باشند. در این بخش بر روی بهبود مستمر و افزایش کیفیت و اثربخشی نظارت دایمی صورت می‌گیرد.

5.  مدیریت توزیع (Distribution Manager)

این قسمت بر رعایت توالی سفارش‌ها و توزیع موجودی، مواد و محصولات نظارت دارد تا همواره تحویل‌ها به هنگام انجام شود و سود خالص مجموعه افزایش داشته باشد. ارتباط  با خرده‌فروش‌ها در خصوص حمل محصولات نیز در حوزه وظایف این گروه می‌باشد.

6.  خرید و مدیریت مواد (Purchasing and Materials Manager)

این قسمت بر تأمین منابع و کنترل موجودی نظارت می‌کند. آن‌ها بر روی شناسایی منابع اصلی موردنیاز  و برنامه‌ریزی جریان مواد تمرکز دارند. این بخش به ایجاد روابط مناسب با تأمین‌کنندگان و مشتریان کمک می‌کند و قادر است حجم سفارش‌ها و ترابری موردنیاز را پیش‌بینی کند.

7.  مدیریت موجودی (Inventory Managers)

این متخصصان در حوزه برنامه‌ریزی جریان موجودی و مواد فعالیت می‌کنند. این بخش روزانه بر اساس کنترل بر موجودی‌ها تحلیلی از ذخایر ارایه می‌کند. آن‌ها وظایفشان را با درنظرگیری محدودیت بودجه تعیین‌شده و برآورده سازی سطح مطلوب سازمانی اجرا می‌نمایند. به‌طورکلی وظایفشان را با در نظرگیری دو اصل انجام می‌دهند: کاهش هزینه تمام‌شده محصولات و بهینه‌سازی زنجیره تأمین.

8.  مسئول ترابری (Transportation Director)

متخصصان این بخش مسئول شبکه‌های ترابری هستند و به منظور توسعه شبکه ترابریی خود بر خدمات ترابریی نظارت می‌کنند. این مدیریت، تأمین نیاز مشتری از طریق همکاری با شرکت‌های لجستیکی طرف سوم و مراکز لجستیکی را تضمین می‌نماید. 


9.  مسئول تجهیزات (Equipment Director)

این بخش تأمین، تعمیر، نگهداری، جایگزینی و تأمین ایمنی همه تجهیزات را به عهده دارد. این بخش هزینه را کاهش می‌دهد، عملکرد محصول را در طول عمرش مورد بررسی قرار می‌دهد، پیشنهاد‌هایی در خصوص بهبود عملکرد تجهیزات ارایه می‌کند و سهم خود از بودجه را تعیین می‌نماید.

10.  مدیریت بازرگانی منطقه‌ای  (Divisional Merchandising Manager)

این بخش به مدیریت خریداران می‌پردازد و البته در توزیع موجودی نیز مشارکت دارد و با خریداران از حیث بررسی محصولات و شارژ مجدد انبارهایشان ارتباط برقرار می‌کند. معمولاً کارکنان این بخش تحصیلات بالایی دارند. 

منبع:
http://cerasis.com/2017/08/25/transportation-jobs/ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی