توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش

مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM



مویرگی
توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی
خدمات ما
پخش و مویرگی پخش و مویرگی پخش و مویرگی
شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
khooyeh marketing branding business

پخش و توزیع مویرگی کالا

ارسال توسط : علی خویهدر استقرار سیستم پخش و فروش مویرگیپخش سرد و گرمپخش مویرگیپخش و توزیع مویرگیراه اندازی ساختار توزیع و پخشراه اندازی ساختار فروش مویرگی2 ساعت قبل ۰ 30 بازدید

 

توزیع مویرگی
توزیع مویرگی همان گونه که از اسمش پیداست مانند رگها و مویرگهای فرعی شریان ها( در تمام نقاط بدن انتشاریافته و خون را به سطحیترین ، داخلی ترین و دورترین و اجزاء می رساند؛ یعنی خودروهای توزیعی در تمام خیابان های اصلی و فرعی،کوچه ی کوچک و بزرگ و… محصولات را ارسال و تحویل میدهند، بعضی مواقع این موضوع تا درب منازل یا محل کار هم توسعه می یابد مثلاً شرکت ایویان در اقدامی محصولات مشتریان خود را در فرانسه، پس از اخذ سفارش، محصول موردنظر را تحویل مشتری در محل درخواست شده میدهد  و در صورت تمایل بعد از رؤیت جنس در همان محل مبلغ را محاسبه و پرداخت مینماید برای همین امر نیز از خودروهای مخصوص و کوچک که بتواند به راحتی در کوچه پس کوچه های شهر حرکت و پارک نماید، استفاده می نماید

توزیع و پخش مویرگی

توزیع و پخش مویرگی

مزایای اصلی توزیع مویرگی به شرح ذیل است:
 امکان جمع آوری اطلاعات به روز از بازار هدف: رانندگان و بازاریابان معمولاً با آخرین حلقه نظام توزیع در ارتباطاند و میتوانند نظرات مشتریان را روزانه جمع آوری و انتقال دهند . اصطلاحاً چشم و گوش سازمان فروش هستند

 امکان شناسایی بازارهای بالقوه و جدید: همانطور که قبلاً گفته شد رانندگان و بازاریابها در سطح شهر و بازار هم هروزه درحرکت اند و میتوانند محلهای جدید و تازه تأسیس و یا تغییر کرده را پیدا و اعلام کنند.
 امکان کاهش قدرت چان هزنی و کاهش امکان بازی باقیمت ها: عمده فروشان به دلیل خریدهای کلان، قدرت چانه زنی بیشتری داشته و امتیاز بزرگتری از شرکت ها دریافت میکنند و دیگر خرده فروشان باقیمت تخفیفی که از توزیع کننده یا شرکت مادر گرفتند نمیتوانند زیر قیمت توزیع کننده بفروشند چون معمولاً عمده فروشان با تخفیف خوبی که از تولیدکننده می گیرد میتواند بر اساس سیاست خود عمل نماید.
 امکان ارتباط بیشتر با مشتریان: با تهیه بانک اطلاعاتی از تمام مشتریان، امکان ارتباط مستقیم و بیشتر از طرقی مثل تلفن، ایمیل، فاکس و … فراهم میشود.
 امکان کاهش از دست دادن مشتری: با از دست دادن یک عمده فروش شاید ضمن از دادن یک مقدار ثابت فروش، قسمتی از بازار خرده فروشان رو هم از دست داد.
 کاهش ایجاد رقبای جدید: چون عرصه توزیع و پخش مویرگی امری سخت و تخصصی است و نیاز به خودروهای مناسب و سرمایه اولیه زیادی هم می باشد ازاین رو همه کس موفق به ورود و بقاء در آن نیستند.
 امکان تفویض اختیار بیشتر به عاملین یا شعبه های دیگر

 

سیستم توزیع مویرگی در ایران:
توزیع مویرگی در ایران روش انجام ۳به معمولاً میشود که به شرح زیر است:
 روش فروش سرد: این روش مناسب شرکتهای است که قبل از ارسال کالا با مشتری در خصوص میزان و مقدار و مبلغ معامله و نحوه پرداخت توافق لازم را انجام دادهاند که اصطلاحاً به آن روش ثبت سفارش نیز گفته میشود.
 روش فروش گرم: این روش مناسب شرکتهایی است که در زمان تحویل کالا مقدار قطعی فروش را مشخص مینمایند.
 روشی دیگر که تلفیقی از ۲ روش قبلی است حاصل میگردد

 
 
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی